Piiiiiitkästä aikaa täti täällä TAASEN!

Enpäs ole aikoihin kirjoitellut mutta minulla on ollut parempaakin tekemistä. Olen alkanut elämään elämääni toden teolla! Olen innoissani niin paljastan heti, että lomamatka on nyt varattu ja mennään tyttöjen kanssa Portugalin Algarveen yeeehaww!

 

Miten minulla siis pyyhkii? No paremmin kuin hyvin, vaikka velkaa on vielä, olen saanut parempipalkkaisen työn ja makselen lainoja pois tasaisen tappavaan tahtiin. Luin ensimmäisen blogipostaukseni ja olen hämmästynyt, että kuinka minulla meni joskus noin huonosti. Olen nyt ihan eri näköinenkin ja kaikki tuntuu uskomattoman hienolta! Laif is laif tai jotain.

 

Mitäs muuta, no olen kihloissa minua aika paljon vanhemman miehen kanssa ja teen yhä paljon töitä, mutta en ollut koskaan edes kuvitellut, että mulla olisi varaa lomamatkaan näin nopeasti. Haaveissa oli jos joskus vanhana piikana sitten pääsisi Turkkiin tai Kanarialle. Miracles happens and so on :-)

 

Yritän jatkaa blogin kirjoitusta nyt ja kun sitä ei ole tehnyt aikoihin, voi huomata kuinka vaikeaa tekstin suoltaminen on. Minulla oli kotiin polkiessa paljon ideoita ja juttuja kerrottavana, mutta nyt en saa tulppaa pois suustani. Lomamatka, mies ja parempi duuni paremmalla palkalla, ja mitäs vielä. KESÄ ON ALKANUT.

 

Kesä on upeaa aikaa ja tänä kesänä ollaan nautittu komeista keleistä jo moneen otteeseen, myös juhannussäätiedotukset näyttävät toistaiseksi ainakin vielä hyviltä. Nyt pidetään vain peukkuja pystyssä, että homma menee hyvin. Meillä on tiedossa jussina mökkeilyä, vuokrattiin kiva (mutta kallis!! hrr) mökki 4 päiväksi Itä-Suomesta. Nyt pitää pihistellä loppukuukausi tai sitten otan lainaa, hihi, no en todellakaan ;) 

 

Ei kai tässä sitten muuta. Jos joku lukee ja tiedän, että ainakin pari lukee kun kävin statistiikkaa läpi... Niin, oikein hyvää kesää kaikille! :)

Write a comment

Comments: 0