Talous haltuun

Taas on mennyt aikaa, kuten aina ennenkin. Olen päässyt elämässä Nirvanaan ja velkajärjestelyt ovat menneet vain parempaan suuntaan kiitos www.talouteen.com, joka on auttanut järjestämään lainoja vielä paremmin kuin ennen. Vaihdoin taas halvempaan lainaan ja näin kesällä sydän sykkii kovempaa ja rahan säästäminen on mukavaa. Terassillakin on käyty ja tietty kamujen ja rakkaan kanssa <3

 

Olen järjestänyt sekä pankin että toisen tahon kanssa lainojani ja kyynelehdin ilosta, kun blogin alussa kyynelehdin surusta ja masennus oli ilmiselvää. Nyt olen pirtsakka tyttönen ja huolen häivät tuntuvat olevan takana päin :).

 

Lainajärjestelyt ovat auttaneet minua säästämään tuhansia euroja ja tämä on kaikki nykyisen avokkini ansiota ja hän on tukenut mniua myös rahallisesti, josta en voi olla kuin kiitollinen. Kaikki menee parempaan suuntaan ja meillä on muutto edessä Poriin (työn takia, sain muuten uuden työn!) Marraskuussa. Pääsen vihdoin vakkaritöihin ja palkkakin nousee sekä työtunnit tippuvat, jotenkin tältäkin saralta taas positiivista :). Kesä jatkuu ja blogi on hiljainen, mutta itselleni tätä lähinnä kirjoittelen. Kiitän Jumalaa ja avokkiani, olin luhistumassa, mutta nyt noussut jaloilleni ja voisin ehkä päivittää blogin yleiskuvaa. En o le enää lainanvankina, vaan lainoja päihittävä iloinen tytskä :).